czwartek, 18 lipca 2013

Nominacja


Dostałam nominację do The Versatile Blogger od Baby don't forget my name


Zasady konkursu:
1) Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2) Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie na blogu.
3) Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
4) Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5) Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
 
1. Dziękuję, bardzo, bardzo dziękuję. Zupełnie się nie spodziewałam ;) Dziękuję.
2.
3. 
  - Uwielbiam arbuzy :D
  - mam kota i psa
  - Lubię oglądać horrory, chociaż i tak wiem, że później będę się bała.
  - Jestem belieberką od końca 2010 roku.
  - Uwielbiam czytać FF o Justinie rodzaju: horror.
  - Mam urodziny tego samego dnia co Rayan Butler.
  -  Kocham spędzać czas z przyjaciółmi i poznawać nowych ludzi.

4. Nominuję:


1 komentarz: